Napravljena je analiza svih prometnica na području grada Mursko Središće na način da su se analizirali projekti aglomeracije Međimurskih voda na području grada Mursko Središće. U sklopu analize obrađene su sve ulice u Murskom Središću te su izrađene projekcije potrebnih radova nakon izvedbe kanalizacijskog sustava. Aglomeracija u gradu Mursko Središće ima tri specifične situacije – prva situacija je gdje se postojeća odvodnja ne mijenja odnosno ona ostaje mješoviti sustav te se uvode neke vrste preljeva i sigurnosnih sustava, druga situacija je gdje se uz postojeću oborinsku kanalizaciju radi sanitarna – fekalna kanalizacija te postojeća postaje oborinska i treća situacija je da se u određenim ulicama izvodi samo sanitarna kanalizacija te će se u tim ulicama morati rješavati oborinska odvodnja koja se ne financirana iz projekta aglomeracije Mursko Središće već iz proračuna Grada ili drugih izvora.

Trasa novopostavljenih cijevi uglavnom će ići kroz kolničke trake te je sama sanacija istih predviđena iz projekta aglomeracije na način da se sve ceste širine do 3 metra u cijelosti saniraju, a one preko 3 metra, a koje su nerazvrstane i sa kojima upravlja Grad Mursko Središće na način da se pola širine financira iz projekta aglomeracije, a druga polovica iz proračuna Grada ili drugih izvora. S obzirom što su asfalti u ulicama uglavnom stari 30 i više godina na mnogim pozicijama bila bi potrebita zamjena pa čak i kad ne bi išao projekt aglomeracije, što bi značilo da se to u cijelosti financira iz proračuna Grada ili drugih izvora. Analiza koja je napravljena za Mursko Središće dala nam je okvirni podatak da će za sanaciju ulica poslije aglomeracije sa rješavanjem oborinske odvodnje gdje je nema, a potrebita je te za rekonstrukciju ulice Matije Gupca i Murske ulice biti potrebno oko 12 milijuna kuna. Uz to trebati će sanirati ulice i u Peklenici i Hlapičini jer i ta naselja obuhvaća aglomeracija Mursko Središće. S obzirom da je riječ o značajnim financijskim sredstvima već sad je bilo potrebno napraviti takvu analizu te se promišlja o načinima mogućih financiranja sanacije to jest ionako potrebite rekonstrukcije većine nerazvrstanih cesta.